Poskytnutí údajů vlastníkovi objektu
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Poskytnutí údajů vlastníkovi objektu
-
Základní informace k životní situaci
Ohlašovna sdělí vlastníkovi objektu na jeho písemnou žádost jméno, popřípadě jména, příjmení a datum narození občana, k němuž vede údaj o místě trvalého pobytu odpovídající adrese objektu. Výše uvedené sdělení ohlašovny musí být vlastníkovi objektu doručeno do vlastních rukou.
Toto sdělení se poskytuje pouze vlastníkovi objektu na jeho písemnou žádost. Nemůže-li se vlastník dostavit k podání žádosti osobně, musí být jeho podpis na žádosti úředně ověřen. V tomto případě bude po uhrazení správního poplatku sdělení zasláno vlastníkovi nemovitosti do vlastních rukou.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
Fyzická osoba, která je vlastníkem objektu, nebo zástupce právnické osoby, která je vlastníkem objektu v městském obvodě Hrabová.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí dle zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech v platném znění.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Předložením potřebných náležitostí.
Vlastník objektu nebo jeho vymezené části nebo oprávněná osoba nedokládá ohlašovně při podání žádosti o sdělení údajů o občanovi, k němuž je veden údaj o místě trvalého pobytu na adrese objektu, své vlastnické právo nebo jiné užívací právo, pokud si existenci tohoto práva může ohlašovna ověřit bezúplatně veřejným dálkovým přístupem do katastru nemovitostí.
Za poskytnutí údajů z informačního systému se platí správní poplatek ve výši 50,- Kč za každou i započatou stránku dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích v platném znění.
-
Na které instituci životní situaci řešit
-
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Ostrava - Hrabová
Odbor sociální, organizační a vnitřních věcí - ohlašovna
Bažanova 174/4 720 00 Ostrava – Hrabová
Úřední hodiny:
Pondělí, středa 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Tuto situaci můžete řešit v úředních hodinách na Úřadu městského obvodu Ostrava-Hrabová (mimo úřední hodiny na základě předchozí domluvy). Obrátit se můžete na úřednici:
Zdeňka Haunerová
referent odboru SOVV - podatelna, ohlašovna, vnitřní věci+420599420101
72599647410 / Budova ÚMOb - Bažanova 174/4 -
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Platný doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas),
- doklad o vlastnictví objektu (např. list vlastnictví, kupní smlouva, příklep, apod.).
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář je k dispozici na ohlašovně.
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Za poskytnutí údajů z informačního systému se platí správní poplatek ve výši 50,- Kč za každou i započatou stránku dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, v platném znění.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Do 30 dnů dle Správního řádu.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Žádní.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Žádné.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
-
Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech v platném znění.
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád.
-
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Dle Správního řádu.
-
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Žádné.
-
Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
Popis byl naposledy aktualizován
08.04.2021
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno