Poskytnutí údajů vlastníkovi objektu

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Poskytnutí údajů vlastníkovi objektu

  2. Základní informace k životní situaci

    Ohlašovna sdělí vlastníkovi objektu na jeho písemnou žádost jméno, popřípadě jména, příjmení a datum narození občana, k němuž vede údaj o místě trvalého pobytu odpovídající adrese objektu. Výše uvedené sdělení ohlašovny musí být vlastníkovi objektu doručeno do vlastních rukou.

    Toto sdělení se poskytuje pouze vlastníkovi objektu na jeho písemnou žádost. Nemůže-li se vlastník dostavit k podání žádosti osobně, musí být jeho podpis na žádosti úředně ověřen. V tomto případě bude po uhrazení správního poplatku sdělení zasláno vlastníkovi nemovitosti do vlastních rukou.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Fyzická osoba, která je vlastníkem objektu, nebo zástupce právnické osoby, která je vlastníkem objektu v městském obvodě Hrabová.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Splnění všech požadovaných náležitostí dle zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech v platném znění.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Předložením potřebných náležitostí.

    Vlastník objektu nebo jeho vymezené části nebo oprávněná osoba nedokládá ohlašovně při podání žádosti o sdělení údajů o občanovi, k němuž je veden údaj o místě trvalého pobytu na adrese objektu, své vlastnické právo nebo jiné užívací právo, pokud si existenci tohoto práva může ohlašovna ověřit bezúplatně veřejným dálkovým přístupem do katastru nemovitostí.

    Za poskytnutí údajů z informačního systému se platí správní poplatek ve výši 50,- Kč za  každou i započatou stránku dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích v platném znění.

  6. Na které instituci životní situaci řešit
  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    • Platný doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas),
    • doklad o vlastnictví objektu (např. list vlastnictví, kupní smlouva, příklep, apod.).
  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář je k dispozici na ohlašovně.

  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Za poskytnutí údajů z informačního systému se platí správní poplatek ve výši 50,- Kč za každou i započatou stránku dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, v platném znění.

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Do 30 dnů dle Správního řádu.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Žádní.

  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Žádné.

  13. Elektronická služba, kterou lze využít
  14. Popis byl naposledy aktualizován

    08.04.2021

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno