Odbor financí a správy majetku
Řeší:
V samostatné působnosti odbor financí a správy majetku zabezpečuje zejména činnosti na úseku rozpočtu, finančního hospodaření, účetnictví, inventarizace majetku a pojištění majetku.
Vede evidenci smluv a dohod vzniklých při všech závazkových vztazích.
Je odborem úřadu pro komplexní správu a údržbu nemovitého majetku statutárního města svěřeného městskému obvodu včetně pozemků. Zajišťuje technickou správu, pronájem, opravy a údržbu domovního a bytového fondu v majetku statutárního města svěřeného městskému obvodu.
Udržuje a provozuje veřejné pohřebiště, uzavírá nájemní smlouvy, vybírá poplatky za pronájem hrobových míst a vede o nich evidenci. Více informací o správě hřbitova se dočtete zde.
V přenesené působnosti odbor financí a správy majetku vykonává zejména činnost na úseku správy místních poplatků. Vybírá místní poplatky (především místní poplatek ze psů a místní poplatek za užívání veřejného prostranství) s výjimkou poplatků za komunální odpad (správa, evidence a vybírání těchto poplatků je v kompetenci Magistrátu města Ostravy) a vede o nich evidenci.
Provádí ověřování opisů listin, pravosti podpisů, služby Czech Pointu a vybírá správní poplatky.
Úřední hodiny
Úřední hodiny
Pondělí: 08:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Středa: 08:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Kontakty
referent odboru FSM - hlavní účetní
referent odboru FSM - pokladní
referent odboru FSM - fakturant